14 dagen retourrecht

Is je bestelling niet wat je verwacht had? Wij bieden je de garantie om je bestelling 14 dagen na aankoop te retourneren en je geld terug te krijgen.

  1. Product(en) dienen binnen 14 dagen na leveringsdatum teruggestuurd te worden.
  2. Product(en) moeten in de originele verpakking en ongeopend worden geretourneerd.
  3. Alle retourzendingen moeten een pakbon van de bestelling bevatten waarop duidelijk is aangegeven welk(e) Product(en) worden geretourneerd. Als dit niet correct is ingevuld, kunnen er problemen optreden bij de verwerking van uw retourzending.
  4. Wij zijn niet aansprakelijk voor retourpakketten die tijdens het transport verloren of gestolen kunnen worden. Bewaar uw verzendbewijs en/of trackingnummer voor retourzendingen wanneer u uw retourzendingen terugstuurt.
  5. Retourzendingen worden verwerkt binnen 14 werkdagen nadat uw Product(en) bij ons zijn afgeleverd.
  6. Beschadigde, defecte of onjuiste Product(en) dienen binnen 5 werkdagen na levering te worden gemeld.
  7. We kunnen geen wijzigingen aanbrengen in bestellingen nadat ze in ons systeem zijn geplaatst. Om ervoor te zorgen dat uw pakket correct wordt afgeleverd, moet u ervoor zorgen dat uw adres correct is ingevoerd en alle relevante informatie bevat. Het gebruik van correcte afkortingen, huisnummers, gebouw- of appartementnummers en route-informatie (indien van toepassing) zijn van cruciaal belang om de levering te garanderen.
  8. Geretourneerde pakketten en geweigerde pakketten. Dit kan gebeuren als (1) een adres ongeldig is of informatie ontbreekt, (2) de vervoerder uw pakket niet kan afleveren, of (3) de bestelling door de klant wordt geweigerd op het moment van levering.
  9. Indien u een beschadigd of onjuist Product ontvangt, neem dan contact op met onze Klantenservice. Zodra we uw verzoek hebben ontvangen, nemen we contact met u op om het probleem op te lossen en op te lossen.
  10. Voorbehouden rechten met betrekking tot retouren. We behouden ons het recht voor om op elk moment alleen retourzendingen van klanten te definiëren en te beperken, te weigeren en/of af te wijzen vanwege.

-Een onregelmatige of buitensporige retourgeschiedenis met beschadigde of ontbrekende items;

-Potentiële frauduleuze of criminele activiteiten.

 Zorg ervoor dat u ons uw product(en) terugstuurt in volledige overeenstemming met ons retourbeleid.